- 06 41192415
- info@art-meubelen.nl
- Maandag - Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
- Hearrewei 2, 9073 GA Marrum
1. Artikel defect ontvangen
Is het artikel defect bezorgt of is deze kapot gegaan binnen de zichttermijn van 7 dagen? Meld je klacht dan binnen de zichttermijn van 7 dagen.
Wij ruilen het meubel dan z.s.m. om.
2. Garantieperiode
Heb je bij Art-Meubelen een meubel gekocht en gaat deze binnen een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van de meubelklachten de wet van de algemene voorwaarden van de Nederlandse webshop organisatie. De garantieperiode die wij geven op onze meubelen bedraagt 1 jaar (om hier gebruik van te kunnen maken lees dan verder bij punt 3).
Ten minste 1 jaar garantie
3. Gegronde klacht
Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
• Onredelijk gebruik
• Gebruik voor commerciële doeleinden
• Gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
• Onjuiste opslag
• Onderhoud door koper of door derden
• Door professioneel gebruik
• Het werken van hout (meer informatie hierover bij punt 4.)
• Kromtrekken van hout
• Hars plekken
4. Geen garantie op het werken van het hout
Gezien het gaat om houten meubelen, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout.
5. Een klacht of reparatie melden
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.